Sammen om vores mad

Det er vigtigt for os, at du har en god oplevelse med vores opskrifter, så du får lyst til at bruge dem igen. Derfor gør vi meget for, at der er sammenhæng mellem opskriftens anvisninger og det resultat, som du får hjemme i dit eget køkken.  

Alle vores opskrifter er udviklet med fokus på smagsoplevelsen og fremgangsmåden, som skal være så ligetil som muligt. I hverdagsopskrifterne er der ikke brugt unødvendige råvarer, og energien i opskrifterne er beregnet, så du kan se energifordelingen.

 

æble og gryde
Spanske koedboller al bondigas med ovnstegte kartofler

OPSKRIFTER

Sund hverdagsmad

Hverdage er dem, der er flest af. Og har du fokus på sund mad, er kategorien Sund hverdagsmad noget for dig. Opskrifterne har en fedtenergiprocent på maks. 32-33 procent og et energiindhold pr. person på maks. 2500 kJ eller 595 kcal. Her får du 5 lækre opskrifter på sund hverdagsmad.

OPSKRIFTER

Forårsretter

Forårsbebudere som rabarber og ramsløg kan købes i mange butikker. Rabarberne er også så småt fremme i haverne, og ramsløgene står klar med velsmagende grønne blade ude i vores skove. 

Her får du opskrifter med de forårsfriske grøntsager. Prøv fx Flanksteak med ramsløg og iceberg og brug retten som forret eller snack.

GUIDE

Buffet

Buffet er en god løsning, når du skal lave mad til mange.

Få gode råd til hvordan du mængdeberegner din buffet, hvordan du anretter, og hvordan du undgår madspild.