Vi bruger cookies

Ved at benytte www.voresmad.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.
Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.
Brug rester fra aftensmad i næste dags madpakke eller til aftensmaden.

Genbrug rester i madpakken

Brug dine rester næste dag og spar penge. Vi giver 5 forslag til madpakker og til middagsretter, som giver gode madpakkerester.

Lav din egen sunde 'fastfood'

Pizza, hotdogs og sprøde kyllingenuggets på den hjemmelavede måde. Du kan selv lave hele molevitten af gode råvarer - og skrue op og ned for sundheden, som det passer dig. Vi giver dig opskrifter og 5 gode tricks.

Brød og kage - dit barn selv kan bage

Drop varm karamel og fondantklædt lagkage, og lad børnene bage egne muffins og flot pyntede boller. Det er første skridt til at lære køkkenet at kende, siger Katrine Klinken, der er forfatter til Børnenes Bagebog.

Æg er en god kilde til proteiner, vitaminer og mineraler og raske mennesker kan roligt spise op til 7 æg om ugen, lyder rådet fra DTU Fødevareinstituttet.

Derfor skal du spise æg

Æg er rig på vitaminer og mineraler, rig på proteiner og en billig kilde til sund ernæring sammenlignet med kød. Derfor kan raske mennesker med god samvittighed spise syv æg om ugen, lyder rådet fra ernæringsekspert.

Lav lækker mad med æbler

Danske æbler har en unik kombination af sødme og syrlighed og er velegnede til næsten alt, lyder det fra to eksperter. Få tips til lækre retter med voresmad.dk.

Nyhedsbrev

Mest populære

#voresmad